ایجاد میزهای تخصصی فرهنگ در فولاد مبارکه
- شناسه خبر: 13620
- تاریخ و زمان ارسال: 9 مهر 1404 ساعت 01:00
- نویسنده: مدیریت دالانکوه

هادی نباتینژاد، مدیر ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه در حاشیه بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از این مجموعه اعلام کرد : طی ماههای اخیر، مدیریت ارتباطات و برند سازمانی گروه فولاد مبارکه با برگزاری جلسات مستمر همفکری، به جمعبندی راهبردی رسید و چهار میز تخصصی با محورهای «کودک» ، « نوجوان» ، « خانه و خانواده» و « کارخانه » را با هدف ارتقای کیفیت و غنای رویدادهای فرهنگی ویژه کارکنان و خانوادههای آنان تشکیل داد .این میزها با بهرهگیری از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و متخصصان فرهنگی کشور، چارچوب برنامههای فرهنگی فولاد مبارکه را تا پایان سال جاری و نیز برای سال آینده تعیین خواهند کرد .
این میزهای تخصصی بر اساس یک سند بالادستی در واحد امور فرهنگی مدیریت ارتباطات و برند سازمانی شکل گرفتهاند تا زمینه بهرهبرداری هدفمند از توان کارشناسان فرهنگی کشور فراهم شود . مسیر ارتباطی کارکنان و خانوادههای آنان با این برنامهها از طریق سایت و اپلیکیشن « راه بهشت» برقرار است؛ بستری که امکان اطلاعرسانی، ثبتنام و مشارکت در رویدادها و مسابقات فرهنگی را فراهم میسازد.
همچنین « داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه( با شعار ) داستان فولاد را روایت میکنیم» راهاندازی شده است . این داشبورد شامل اخبار، گزارشهای تصویری، تولیدات ویدئویی، پادکستها، اینفوگرافیکها، نمایشگاهها، بازدیدها، همایشها، برنامههای فرهنگی، فتوتیترها، تولیدات گرافیکی و انتشارات فولاد است . از طریق این بستر، کارکنان فرهنگی فولاد مبارکه و فعالان حوزه فرهنگ و هنر کشور میتوانند ایدههای خود را برای ارتقای کیفیت رویدادها و مسابقات فرهنگی ثبت و ارائه کنند.
بر اساس جلسات برگزارشده، طراحی و برنامهریزی رویدادهای فرهنگی جدید با مشارکت خانوادههای کارکنان و مؤثرین فرهنگی استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است . مأموریت اصلی میزهای تخصصی فرهنگ، بهرهگیری از دیدگاههای خلاقانه و ایدههای نوآورانه کارکنان و نخبگان فرهنگی برای اجرای برنامههای فرهنگی فولاد مبارکه است.
واحد امور فرهنگی فولاد مبارکه طی سالهای اخیر با طراحی و اجرای مجموعهای متنوع از رویدادهای فرهنگی از جمله مسابقات قرآنی، روضههای خانوادگی، جشنواره بازی و سرگرمی، رویداد کتاب، حلقههای جمعخوانی خانوادگی کتاب و دهها برنامه مشابه دیگر، توانسته سالانه برای بیش از ۴۰ هزار نفر بهصورت منحصربهفرد برنامه اجرا کند.
راهاندازی اپلیکیشن « راه بهشت» نیز بهعنوان پیشخوان مجازی ارتباط مستقیم با مخاطبان، نقش مؤثری در این مسیر ایفا کرده است.