گامهای نو در نظام جبران خدمت؛ اولویت با رضایت کارکنان
- شناسه خبر: 12386
- تاریخ و زمان ارسال: 5 مرداد 1404 ساعت 08:13
- نویسنده: مدیریت دالانکوه

در جلسهای که در سالن همایشهای مرکز تحقیقات برگزار شد، معاون سرمایه انسانی شرکت باسا، بههمراه مدیران منابع انسانی و مسئولین اداری، پیرامون نتایج نظرسنجیها و راهکارهای توسعه خدمات رفاهی به گفتوگو پرداختند.
تمرکز بر حمایت از خانواده کارکنان
در ابتدای جلسه، بهزاد کمالپور، مدیر امور اداری، با اشاره به تنوع ساختار نظام جبران خدمت، اظهار کرد: سیاستهای پرداخت در شرکت باسا بر اساس محورهای متنوعی طراحی شدهاند، با تأکید ویژه بر حمایت از خانواده کارکنان.
وی افزود: «در کمکهزینه سفر و استفاده از رستوران نیز این رویکرد دنبال میشود تا کارکنان فرصتی برای فاصله گرفتن از چالشهای کاری و گذراندن زمان با خانوادههایشان داشته باشند. این نگرش از ابتدا مبنای طراحی آیتمهای رفاهی بوده است.»
طرحهای اختیاری، فرصتی برای تجربه متفاوت
در ادامه جلسه، صادق فرخی، مدیر خدمات عمومی و امور رفاهی، با تشریح جزئیات گزینههای مطرحشده در نظرسنجی اخیر، از اختیاری بودن مشارکت کارکنان در طرحها یاد کرد و آنها را فرصتی دانست برای بهرهبرداری بهینه از امکانات موجود.
چشمانداز آینده: ارتقای خدمات رفاهی
در بخش پایانی، حسین مدرسیفر، معاون سرمایه انسانی، ضمن پاسخگویی به پرسشهای کارکنان، اعلام کرد: پیشنهادهای ارائهشده حاصل کارشناسیهای آیندهنگر هستند و رضایت کارکنان همواره در اولویت معاونت سرمایه انسانی قرار دارد.
او همچنین از تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارتقای خدمات رفاهی خبر داد که هدف آن، جلب رضایت حداکثری همکاران در راستای سیاستهای منابع انسانی شرکت است.